woensdag 14 maart 2012

Nieuwe hobby-ruimte, nieuw behang?

Onlangs is zoonlief, 19 jaar oud, op kamers gegaan en zo opeens beschik ik over een zee van ruimte (voor mijn gevoel dan toch) voor mijn bedrijfje en alle hobby spulletjes. Het voelt een beetje onwennig om de kamer die jarenlang de zijne is geweest om te toveren tot mijn kleurrijke woldomein. Enerzijds heerlijk om al die ruimte voor mezelf te hebben, anderzijds maakt het zijn vertrek wel erg definitief. Vandaag vertelde hij me nog hoe ontzettend geweldig het is om op kamers te wonen in een studentenhuis met veel studiegenoten en alle belangrijke dingen op fietsafstand (de stad, de kroegen, de winkels, vrienden en oh jah ook de campus  natuurlijk!) Dus ach, dat maakt het weer iets makkelijker om al zijn spulletjes uit te zoeken, op te ruimen voor later....., weg te geven.........

Maar dan, een nieuw behangetje, maar wat? Onlangs vond ik dit behang http://www.koziel.fr/papiers-peints/le-tricot/le-tricot-47.html


Geweldig voor een wolfanaat als ik maar met als enige keuze taupe of grijs toch net niet helemaal wat ik zoek.  Ik hou van lekkere woeste kleuren (Amy Butler tot Pip etc.) maar als achtergrond voor mijn wol mag het toch wel wat rustiger. Suggesties? Benieuwd of er nog meer behang te vinden is met wat wollige effecten.

1 opmerking: